söndag 25 april 2010

Idag har nästan alla katterna varit ute i rastgården. Åh, vad de gillar det, men de vill gärna in när kvällen kommer! Väl inne fick alla tonfisk, vilket alla gillar skarpt!

Julia som är nykastrerad, har blivit av med stygnen idag! Hon är som en annan katt nu. Gosig o kelig, gó mot alla.

Jag har läst färdigt en bok i helgen,som jag fick av min syster på min födelsedag.
"En liten hattaffär på hörnet" Skriven av Marita Conlon-McKenna
Precis som hon sa, en småmysig bok. Inga mord och hemskheter. Den handlar om en kvinna i Dublin som ärver sin mammas hattaffär.
Jag kanske går o köper mig en hatt!;))



Har fått lite hälsningar från avkommor.
Först ut är Blackberry Way "Kråkan" visst är hon en SVERAK- katt!




Nästa katt är Young Girl "Sessan"




Och så en Ragdoll.. Handlar Joe



Tack snälla ni för bilderna. Alltid kul att få!

Helgen är förbi, allt är tyst här hemma. Alla katter sover och jag ser framemot en ledig måndag...Natti

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar