fredag 7 januari 2011

Paddorna, Shopping och Facebook



6 veckor har redan bäbisarna hunnit o bli. De är så duktiga,började äta fort och äter redan hårdisar. Dixie har inte kommit på det än...5 månader gammal.
Det är så mysigt, när man kallar på dem, kommer 4 små liv direkt!

Idag har jag och kompisen Carina varit i Borås och handlat (för mycket naturligtvis) stämplar, papper och diverse annat pyssel. Magnolia var första butiken. Beedbutiken fick sälja charms (berlocker)till oss.
Sedan åkte vi till Pysselskafferiet i Gånghester. Vilken mysig affär och trevliga tjejer! Här hittade vi mycket bägge två.


Jag gör ju kort och diverse annat i papp o kartong. Carina jobbar med trä. Hon sågar ut egna figurer och pryder. Jättefina!!

Åh, så har jag gått med på Facebook! Egentligen har jag inte tid, men så blev det. Men det blir väl vad man själv gör det till!!Kommer säkert inte att vara så aktiv ;))

Nu måste jag pussa på bäbisar en stund
Natti Natti!

1 kommentar:

  1. Hej
    så söta bäbar du har och även den lilla ragdoll-tjejen är jättesöt...
    Wow vilken shopping -tror jag ska åka till Borås verkar va mycke intresant där :)
    Annars är allt oki med mina fyrbenta Rasmus är pratigare å gosigare än någonsin varit -vet inte vad det är med honom ska ligga på magen om jag ligger å kollar på tv:n -roligt å mysigt är det iaf :)
    Ha det så bra Kramizar från oss

    SvaraRadera